vineri, 2 decembrie 2011

Make-up inspired by...Antonia

   In ultima vreme nu prea am avut timp de machiaje. Mi-as dori foarte mult sa mai am timp ca inainte, sa incerc in fiecare zi ceva nou insa, din pacate, machiajele mele din ultima vreme sunt neutre si foarte simple.

   Machiajul pe care il veti vedea azi, este inspirat de machiajul Antoniei din videoclipul 'Shake it mamma'. Nu este identic, eu am respectat doar forma sa si plasamentul culorii. In loc de mov, eu am pus roz, deoarece folosesc aceasta culoare mai rar in machaje. 

Aceasta este poza de inspiratie . . .


Varianta mea . .




 Gene false - Elegant Lashes #605 Black



 Ce parere aveti? Seamana?


                                                                                  Pupici,
Byutzika

19 comentarii:

cara's beauty toys spunea...

a iesit chiar foarte bine! seamana mult cu originalul :-)

Doda spunea...

super frumos....si iti sta si foarte bine :D

Mad@ spunea...

Foarte frumos :X si iti sta superb :D

Madlen spunea...

a iesit super:X.vreau si eu sa il incerc:X

Alyna.make-up spunea...

si mie imi place tare ! :* te pup !*

dalyda spunea...

foarte frumos!:*

Gya spunea...

Cat de draguta esti cu acest machiaj:X

Camy spunea...

Arata superb! ♥♥

Andreea spunea...

Frumos make up ul! Buna Alexandra! Te astept la concursul meu de make up! Pupici!

Byutzika spunea...

@cara`s beauty toys - Ma bucur ca iti place:)

Byutzika spunea...

@doda - Mersi:p

Byutzika spunea...

@Mad@ - Multumescc!:*

Byutzika spunea...

@Madlen - Sunt curioasa sa vad si varianta ta:*

Byutzika spunea...

@Alyna.make-up - Multzu!:*

Byutzika spunea...

@Dalyda - Mersi pentru apreciere:*

Byutzika spunea...

@Gya - M-ai facut sa zambesc:D

Byutzika spunea...

@Camy - Mersi, esti draguta ca de obicei:*

Byutzika spunea...

@Andreea - Cred ca iti voi trimite si eu niste poze. Te pup!

Enchanted Ana spunea...

Ce gene frumoase!